90% van de bedrijven laat online groeikansen liggen
Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 500,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Betaalbaar online marketing voor iedereen
Online marketing
Een groot voordeel van online adverteren ten opzichte van traditionele marketing is de mogelijkheid om doelgroepen nauwkeurig te selecteren. Andere voordelen zijn dekking en eenvoudige effectiviteitsmeting in statistische programma’s zoals Google Analytics. Zo krijgt u direct inzicht of uw doelgroep geïnteresseerd is in uw campagne.
Toegankelijkheid van online marketing is ook een nadeel. Er zijn maar weinig bedrijven die geen online campagnes voeren, dus je moet je best doen om jezelf te onderscheiden. Als u een kanaal te veel gebruikt, kan uw campagne al snel opdringerig aanvoelen.
ITPlus Marketing ondersteunt uw bedrijf met verschillende online marketingdiensten. Gecertificeerde medewerkers beheren in overleg met u zowel de technische als de inhoud van uw website en zetten uw Google Ads campagnes op. Dankzij onze jarenlange ervaring doen we er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat uw website beter gevonden wordt in Google en u meer resultaat oplevert.






Gegarandeerd groeiplan
Zo beginnen we
Marktonderzoek
Voorstel
Concurrentie inzicht
Campagne inrichten
Maandelijkse rapportages
Alles om je onderneming te laten groeien
Dit is wat jij van ons verwacht

Meer aanvragen
Wij identificeren en trekken potentiële klanten naar jouw website en laten hen doen wat we willen dat ze doen: klant worden.

Hogere Omzet
Wat maakt jou uniek en waar ligt de behoefte van de doelgroep? Wij brengen dit perfect naar voren en zorgen voor een hoge conversieratio.
Onze mooie projecten
Onze resultaten

Intragarden
Nieuwe website met een automatische offerte functionaliteit & online marketing

Razors & Scissors
Website met een online afspraak functionaliteit & Marketing plan

Nizam Group
Een nieuwe website die het beheer van vacatures voor uitzendkrachten vereenvoudigt en stroomlijnt

Alles-in-één oplossing
Als we zeker weten wat uw business doelstellingen zijn dan gaan we een aantrekkelijke en succesvolle website/webshop voor je ontwerpen en maken. Geheel op maat gemaakt voor uw business.
- We ontwerpen logo’s en huisstijlen
- SEO teksten? Die schrijven we ook!
- Facebook & Instagram advertenties
- Reserveren domein en hosting
- Uitgebreide mogelijkheden
Digitale marketing
Onze werkwijze
Zoekmachine positionering om topposities te bereiken en te behouden
We zorgen ervoor dat uw website meer en kwalitatief verkeer ontvangt met behulp van zoekmachine positionering. Dit wordt van A tot Z gedaan voor onze klanten om topposities te bereiken of het is een continu proces dat we voortdurend bekijken hoe we dit kunnen behouden. We werken volgens een duidelijk stappenplan zodat u gedurende het hele proces precies weet waar u aan toe bent.
Vergroot uw bereik naar uw doelgroep met Google Ads
Door gebruik te maken van verschillende vormen van Google Ads zorg je met behulp van betaalde advertenties voor een groter bereik bij je doelgroep. Een deel van je doelgroep klikt op betaalde resultaten, terwijl de rest de voorkeur geeft aan organische resultaten. Dus door zowel zoekmachine positionering als Google Ads te gebruiken, kunt u bijna 100% van uw doelgroep bereiken.
Verhoog de populariteit van uw website met linkbuilding
Verzamel meer links naar jouw website van andere websites door middel van linkbuilding. Dit doen we om ervoor te zorgen dat uw website populair is. Populaire websites worden hoger gerangschikt door zoekmachines. Om uw website beter bekend te maken door middel van linkbuilding, verzamelen wij een afgesproken aantal relevante links naar uw website. Daar profiteren zowel nieuwe als bestaande websites van. Gebruik daarnaast interne linkbuilding om ervoor te zorgen dat uw webpagina’s goed met elkaar verbonden zijn.
Conversie-optimalisatie geeft u inzicht in hoe u de prestaties van uw website kunt verbeteren
Verkeer naar je website krijgen is belangrijk, maar het is natuurlijk ook belangrijk om deze nieuwe bezoekers te converteren en klant te worden. Daarom kan ons online marketingbureau u helpen manieren te vinden om meer conversies te genereren, vooral met A/B-testen. Pas tijdelijk twee varianten van een bestaande websitepagina toe en kijk welke de meeste conversies genereert. Uiteindelijk gebruiken we de conversievariant die het beste werkt voor jouw website.
Adverteren op verschillende social media platformen
ITPlus House kan u niet alleen helpen bij het adverteren op zoekmachines, maar ook bij het gebruik van advertenties op sociale media. Zo bereik je nog grotere doelgroepen. Natuurlijk zijn de socialenmediaplatforms waarop u kunt adverteren afhankelijk van uw doelgroep. We helpen je graag bij het opzetten van je campagne en het kiezen van de platforms waar je je advertenties wilt laten verschijnen.
Ontvang duidelijke rapporten over uw voortgang ten opzichte van de doelen die u stelt
Onze experts analyseren uw website en krijgen een duidelijk beeld van hoe uw bezoekers zich op uw website gedragen. We verzamelen informatie over het aantal bezoekers, waar ze vandaan komen, hun rendement op investering, zoekwoordgebruik en de meest en langst bezochte pagina’s. Dit wordt afgehandeld met beknopte rapporten die in één oogopslag duidelijk uw voortgang naar uw doelen laten zien.
we leggen graag alles uit
Veelgestelde vragen
Voorbeelden van online marketing zijn het plaatsen van een bericht over je nieuwste product op Facebook, het aanpassen van de producttekst in je webwinkel om beter gevonden te worden en het aanmaken van een advertentie in Google Ads, die daarna getoond wordt in de betaalde zoekresultaten in Google.nl.
Display-advertenties zijn banneradvertenties die op websites van anderen worden weergegeven. Dit kan een groot bereik genereren. = Via Google Ads, kunt u adverteren op meer dan 3 miljoen websites. U kunt dit instellen om specifieke groepen te bereiken die zeer relevant zijn voor uw product. Advertenties worden weergegeven op websites waar doelgebruikers op zoek zijn naar informatie over producten. Display-advertenties zijn meestal erg effectief in het begin van het klanttraject, wanneer mensen nog aan het onderzoeken zijn en niet beslissen welk product ze willen kopen.
Heeft een bezoeker uw website al bezocht maar is hij nog geen betalende klant geworden, dan kan retargeting een krachtige tool zijn. Retargeting richt uw advertenties op mensen die uw website al hebben bekeken.
E-mailmarketing omvat het ontwikkelen van een strategie om uw doelgroep aan te moedigen zich aan te melden voor uw mailinglijst. Zo kun je in ruil voor registratie een gratis e-book weggeven. Denk bijvoorbeeld aan het downloaden van een whitepaper waarbij u uw e-mailadres moet invoeren. Na registratie kunt u geautomatiseerde e-mailreeksen (autoresponders) naar geregistreerde personen sturen. Zodra deze e-mails correct zijn geconfigureerd, ontvangen alle nieuwe abonnees geautomatiseerde e-mails.
Denk je aan search advertising (SEA), dan denk je aan betaalde zoekresultaten in zoekmachines. Wanneer u een zoekopdracht op Google typt, ziet u meestal eerst advertenties, gevolgd door natuurlijke (niet-betaald) zoekresultaten. Google is de meest gebruikte zoekmachine van Nederland en u kunt rekenen op betaalde advertenties van Google Ads. Zoekmachine adverteren is een zeer effectief middel om snel de aandacht te trekken van aankoopgerichte klanten.
Dagelijks zijn er veel mensen actief op social media. Daarom is het verstandig om social media marketing in te zetten om te reageren op social media kanalen zoals Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn. Het doel van de meeste social media campagnes is het vergroten van naamsbekendheid (branding), volgers en fans.
Zoekmachineoptimalisatie, of kortweg SEO, is alles doen wat nodig is om uw website zo te positioneren dat Google en andere zoekmachines deze als relevant beschouwen voor uw specifieke zoekopdracht.Stel dat u een webshop voor hondenbedden heeft en u wilt dat mensen zoeken op “hondenbedden” op Google.nl om uw website als eerste in de zoekresultaten te vinden. Zoekmachine optimalisatie maakt het mogelijk.
Technische optimalisatie:
- laadt uw website goed en is deze goed leesbaar
- On-page optimalisatie: plaatst u content (tekst, video, afbeeldingen) die overeenkomt met uw zoekopdracht
- Off-page optimalisatie: heeft u voldoende relevante links die naar uw website verwijzen
Het is belangrijk dat uw website goed presteert op elk van deze drie SEO-aandachtsgebieden. Als u weet hoe u dit moet doen, krijgt u een voorsprong op uw concurrenten en bent u gemakkelijker te vinden dan andere sites in dezelfde branche.

Al benieuwd?
Neem direct contact met ons op!